Termeni si conditii:

Preturi
Preturile se refera la produsele livrate din depozitul nostru, daca nu se specifica altfel. Taxele de transport si de ramburs nu sunt incluse, ele fiind suportate de client.

Lista de Preturi
Ultima lista (cea mai noua) este intotdeauna cea in vigoare, anuland automat listele anterioare. Preturile produselor din lista se pot modifica fara nicio notificare prealabila.

Livrari si Comenzi
Conditiile noastre generale de vanzare sunt valabile permanent, chiar si daca un client trece propriile conditii pe formularul de comanda. Achizitiile se pot face cel mai usor prin fax, email sau telefonic. S.C. Tropheus Online S.R.L. nu isi asuma eventualele intarzieri la expedierea comenzilor a produselor ce nu sunt in acel moment in stoc la furnizori. De asemenea S.C. Tropheus Online S.R.L. isi asuma responsabilitatea anularii comenzilor pentru produsele ce nu exista la furnizor, clietul fiind instiintat automat prin e-mail. Comenzile la produsele ce nu sunt pe stoc se vor anula automat in 10 zile de la efectuarea comenzii. Intotdeauna intrebati prin telefon sau e-mail daca produsul comandat este pe stoc deoarece toate produsele au status "1".


COMENZI SPECIALE:(ex.pesti si alte vietuitoare, furnituri sau mobila) implica intotdeauna facturarea si livrarea, atat a ceea ce s-a produs cat si a tuturor celorlalte componente cumparate special pentru completarea comenzii. Costul ambalarii (suplimentar) se specifica la momentul efectuarii comenzii. Comanda se livreaza cat mai rapid posibil.

Ne rezervam obligatia de a trimite pesti sau alte vietuitoare vii, in tara sau in Bucuresti in cazul in care vremea nu permite acest lucru, daca noi credem ca timpul de livrare este prea mare, sau daca prin aceasta actiune punem sub semnul intrebarii ajungerea in deplina siguranta a acestora.  Aceasta va duce la anularea comenzii sau a amanarii trimiterii ei.

In cazuri de forta majora, cum sunt greve, epidemii, razboaie, incendii, inundatii, calamitati naturale, intreruperi sau intarzieri ale transporturilor, imposibilitatea obiectiva de a gasi pe piata materialele necesare, masuri legale care blocheaza, limiteaza sau produc intarzieri ale productiei si/sau importului de produse, S.C. Tropheus Online S.R.L. este libera de orice obligatie de livrare.

 

Modalitatile de plata sunt de obicei specificate la acceptarea comenzii. Daca nu se specifica altfel pe documentul fiscal, ele se pot stabili exclusiv cu serviciul nostru de plati. In cazul acordarii unei plati in rate, o singura rata neplatita face ca marfurile sa fie revendicabile, iar clientul decade automat din drepturile sale. Daca s-a cazut de acord asupra unei plati anticipate prin transfer bancar, livrarea bunurilor se va face doar dupa verificarea contului bancar, sau dupa primirea copiei transferului bancar. Plata anticipata se va face pe baza unei facturi proforma emisa de S.C. Tropheus Online S.R.L. Pentru plata cu factura proforma va rugam sa ne contactati. Modalitatea implicita de plata folosita de magazinul online este plata RAMBURS (la livrarea prin curier). Pentru alte aranjamente, va rugam sa ne contactati.

 

Termenele de livrare comunicate de S.C. Tropheus Online S.R.L. la momentul efectuarii comenzii au intotdeauna un caracter orientativ, nefiind niciodata riguroase. Bunurile se livreaza prin curier sau pot fi ridicate de curierii clientului.

Tropheus Online S.R.L. expediaza bunurile si prin Posta Romana.

Compania de curierat cu care colaboreaza Tropheus Online SRL este Fan Courier .


INTARZIERI DE PLATA:
In cazul neplatii in termenii stabiliti prin acord comun, Tropheus Online S.R.L. va aplica penalizari comerciale de 0,15% / zi la suma restanta. Deasemenea Tropheus Online S.R.L poate cere restituirea produselor in procedura legala de urgenta, si aceasta nu va invalida nicio eventuala cerere ulterioara pentru compensarea daunelor si aplicarea de penalizari.

 

GARANTIILE PRODUSULUI:


Tropheus Online S.R.L. ofera garantie pentru produsele sale conform legilor in vigoare. In cazul unor defecte de conformitate ale produselor vandute, clientul poate solicita repararea sau inlocuirea produsului.


Daca reparatiile solicitate se vor dovedi, imposibil de executat, din motive obiective, sau excesiv de costisitoare, implicand vanzatorul in cheltuieli care pot fi considerate nerezonabile, Tropheus Online S.R.L. va proceda la reinstituirea conformitatii in alt mod. Specificam prin prezenta ca, un defect usor de conformitate, pentru care reparatiile susmentionate ar fi imposibil de executat, din motive obiective, sau excesiv de costisitoare pentru Tropheus Online S.R.L., nu va da clientului dreptul de anulare a contractului de vanzare. Tropheus Online S.R.L. asigura repararea gratuita sau inlocuirea bunului neconform.

Clientul trebuie sa demonstreze ca prezenta garantie este inca valida, pe baza unui document de livrare eliberat de vanzator, sau prin orice alt tip de document doveditor (factura, bon fiscal sau alt document similar, codul produsului, comenzi, contracte, etc.).

Garantia nu include toate situatiile de utilizare improprie a bunului, situatiile de neconformitate datorate neglijentei sau utilizarii neglijente a produsului (ex.: nerespectarea instructiunilor de utilizare pentru functionarea produsului), instalarii sau interventiilor de intretinere operate de persoane neautorizate, prejudiciilor de transport sau orice fel de problema datorata unor circumstante care nu au legatura cu defectele de fabricatie si/sau defecte de conformitate a produsului.

Garantia nu include oricum manopera si nici costurile legate de operatiile de asamblare, dezasamblare si transport, si nu se extinde asupra produselor care au fost inlocuite sau reparate, si nici, in general, produselor utilizate ca piese de schimb. Tropheus Online S.R.L. isi declina orice responsibilitate pentru eventualele raniri si defectiuni cauzate, direct sau indirect, persoanelor, obiectelor sau animalelor de casa, ca urmare a nerespectarii tuturor indicatiilor din manualul de utilizare, si in special a avertismentelor privitoare la instalarea, utilizarea si intretinerea produsului. Transportul pana la receptia noastra este responsabilitatea clientului dar si taxele de transport pentru expedierea produsului reparat si inlocuit este de asemenea responsabilitatea clientului.

 

RETURNAREA:


Pentru bunurile returnate se completeaza formularul de returnare ce trebuie sa contina: descrierea articolului, data, factura de achizitie si motivul returnarii.


POLITICA DE RETURNARE SI RAMBURSARE:
Bunul achizitionat ce trebuie returnat este integru si va fi returnat in ambalajul original, cu toate piesele incluse (inclusiv ambalajul si eventuala documentatie si accesoriile: manuale, cabluri, etc.), pentru a limita distrugerea ambalajului original, va recomandam ca, oricand este posibil, sa-l introduceti intr-o a doua cutie; in orice caz, trebuie evitata aplicarea de etichete si benzi adezive direct pe ambalajul original al produsului.

Transportul pana la receptia in depozitul nostru este responsabilitatea clientului.

Tropheus Online S.R.L. nu raspunde in niciun fel pentru furtul/pierderea bunurilor returnate pentru care transportul nu a fost asigurat. Tropheus Online S.R.L. va rambursa clientului pretul platit in intregime, cu exceptia cheltuielilor pentru deteriorarea ambalajului original, in termen de 30 de zile incepand cu data returnarii bunului, printr-un transfer bancar. Clientul va trebui sa furnizeze prompt detaliile bancare necesare pentru primirea rambursului (codul IBAN). Dreptul de returnare se pierde total din cauza lipsei conditiei esentiale de integritate a bunului (ambalaj sau continutul sau), daca Tropheus Online detecteaza: uzarea, chiar si partiala, a bunului si a eventualelor materiale consumabile; lipsa ambalajului extern si/sau a ambalajului intern original; absenta unor parti intregi din produs (accesorii, cabluri, manuale, piese de schimb, etc); defectarea produsului din alte motive decat cele legate de transport.

RECLAMATII:
In afara masurilor care trebuie intreprinse contra transportatorului, toate reclamatiile privitoare la defecte aparente si nepotrivirea dintre produsul livrat si cel comandat in nota de transport, trebuie exprimate in scris, clar si concis, in termen de 8 (opt) zile pornind de la receptia produsului, prin intermediul unei scrisori inregistrate, cu confirmare de primire, care se trimite la sediul Tropheus Online S.R.L.. Altfel, reclamatiile nu vor fi luate in considerare, nici chiar in cazul eventualelor lipse atestate de catre parti in nota de transport. Returnarea produsului fara acordul prealabil al Tropheus Online S.R.L. Nu este acceptata.

 

LITIGII:
Pentru rezolvarea tuturor litigiilor care pornesc de la contractul de vanzare incheiat intre
Tropheus Online S.R.L. si client, daca nu se pot rezolva pe cale amiabila, se va apela la instante competente.


DATELE DE FACTURARE:
Orice comunicare si/sau modificare a datelor de facturare trebuie aduse in scris la cunostinta Tropheus Online S.R.L. cat mai prompt, eventualele intarzieri sau responsabilitatea pentru lipsa de comunicare a acestor date vor fi suportate de catre client.


CONFIDENTIALITATE:
La expedierea fiecarei comenzi, clientul convine ca datele sale personale sa fie folosite in scopuri exclusiv comerciale, fiscale si administrative privitoare la activitatea sa, conform legilor de confidentialitate a datelor. Tropheus Online S.R.L. asigura maximadiscretie in utilizarea acestor detalii personale in conformitate cu legislatia in vigoare.

In acest scop, specificam ca datele obtinute sunt necesare doar pentru indeplinirea activitatilor noastre comerciale, cum sunt expedierea comenzilor si suportul comercial pentru client, intotdeauna conform cu legislatia in vigoare. Informatiile inregistrate pe hartie si electronic nu trebuie divulgate unor terte parti, iar clientul poate solicita oricand, in scris sau prin e-mail, stergerea sau modificarea datelor sale personale.


Costurile de transport vor fi calculate in functie de greutatea totala a coletului si deci vor varia automat in functie de aceasta greutate. Costurile de transport sunt suportate de client.

In caz ca alegeti sa ridicati bunurile prin curier propriu, veti fi contactati pentru stabilirea datei si orei de ridicare. In acest caz, clientul se obliga sa-si contacteze curierul pentru ridicarea bunurilor de la depozitul nostru.

La cererea clientului, prin intermediul unei note scrise in campul “comentarii”, in timpul procedurii de confirmare a comenzii, marfa poate fi asigurata contra deteriorarii sau pierderilor suferite in timpul transportului, care nu pot fi atribuite Tropheus Online S.R.L.

Daca ambalajul este deteriorat in orice fel, acceptati livrarea doar cu observatia “ACCEPTAT PE BAZA VERIFICARII CONSTATATOARE”, descriind in scris si in detaliu prejudiciul constatatdupa deschiderea coletului si a ambalajului, in prezenta curierului. Altfel, odata ce ati semnat documentul de transport, nu veti mai putea contesta nimic.

Conditii de import pentru vietatile de apa dulce si marine

100% plata va fi facuta în avans prin transfer bancar sau Western Union. Pestii nesositi la transport din motive ce nu tin de noi se vor reporta pentru importul urmator.
 DOA va fi creditat pentru urmatoarea comanda, nu se face restituire de numerar. Notificările cu privire la orice pierderi trebuie să fie făcute în termen de 24 de ore, pentru comercianţi sunt cu 10% în limita, aceasta poate include fotografii ale peştilor morţi.Imaginile cu peştii morti în pungă trebuie să fie trimise prin email la office@tropheus.ro. Odată ce peştele este scos din punga de transport , devine responsabilitatea proprietarului. NU garantam privind calitatea proasta sau lipsa condiţiilor apei din acvariile clienţilor. În cazul în care expedierea se face catre o a treia persoana, nu este responsabilitatea Tropheus Romania.
Notă: Unele specii nu sunt garantate la transport.